بیوگرافی 2afm
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ل
  • تبادل لینک
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcom to my funny world و آدرس amirangel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 31182
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

100

welcom to my funny world
به دنیای پر از سرگرمی من خوش آمدید




 

آرمین زارعی ملقب به 2afm متولد 5 اردیبهشت 1365 در تهران در خانواده ای بسیار پولدارمتولد شد و هم اکنون در منطقه امید(تهران پارس) ساکن است.

از 5 سال پیش شروع به کار کرده و به گفته خودش با آهنگ (رقص جامائیکایی) شروع به کار حرفه ای کرده است.

رنگ موردعلاقه ی او قهوه ای سوخته و سبز ارتشی است و فعلا مجرد می باشد و گفته فعلا قصد ازدواج ندارد.

بعد از پایان تحصیلات متوسطه در دبیرستان شهید باهنر تهران ترک تحصیل کرده و به خوانندگی رپ روی آورد و او هم اکنون دیپلمه است.

او ابتدا در گروهی با نامهای علی-فرهاد و مهرداد عضو شد و لقبش رو هم از روی همین انتخاب کرده است یعنی آرمین(a)-علی(a)-فرهاد(f)-مهرداد(m) که میشود 2afm.

او بعد از آشنایی با تتلو و رضایا و باحمایتهای این دو نفر و با خواندن آهنگهای زیبایی چون قاب شیشه ای و روزگار من معروف شد.

 

در سال 2006 نیز در کنسرت بزرگ دبی که بسیاری از رپرهای مطرح ایران چون تهی و یاس درآن نیز بودند حضور پیدا کرد و بسیار مطرح شد.او با همکاری برادران بوشهری کلیپهای فوق العاده که در سطح کلیپهای غربی هستند بیرون داد. آهنگساز او نیز محسن صادقی است.

آرمین به تام هنکس و براد پیت خیلی علاقه داره و از کار حسین استیری هم بدش نمیاد. تو غذا ها هم از

 

فسنجان و سالاد ماکارونی خوشش میاد. آرمین از ابتدا با یه جمله معروف کارش رو شروع کرد که میگه:(ما به اعتماد به نفس نیاز نداریم. به اعتماد به خدا نیاز داریم که یک ذره اش دنیا رو تکون (میده) چشمک

 معروفیت آرمین به خاطر ۴گانه‌ای است که او اولین ترکش را در اردیبهشت ۸۹ به نام «مبارک باشه» در فضای مجازی پخش کرد. بعد از مدتی آهنگی به نام «چیزی شده» را در فضای مجازی پخش کرد که از لحاظ آهنگسازی و شعر کاملاً شبیه به آهنگ اول بود. پس از مدتی آهنگ «قلبم» بدون اجازه خواننده و توسط آهنگساز این آهنگ پخش شد که باعث شد آرمین این آهنگ را با کیفیت بالاتر در سایتهای معتبر قرار دهد. چهامین ترک از این چهارگانه آهنگی بود به نام «خوش به حالت» که به گفته خود خواننده آخرین ترک از این چهاگارنه خواهد بود. بعد از آن تک‌آهنگی به نام «مثل تو جایی ندیدم» منتشر کرد که از لحاظ فضا متفاوت با ترانه‌های قبلی بود و به هیچ وجه هم موفقیت ترانه های قبلی را کسب نکرد.

http://dasnevis.com/i/attachments/1/1388388757313804_orig.jpghttp://media.takserver.in/Saman1/Images/9.89/Armin%202afm%20full.jpghttp://nic.host56.com/up/2c4c0b386693.jpghttps://d1f6f41kywpi5p.cloudfront.net/static/mp3/armin-2afm-nemishe-hargez/0b058745.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:, :: 15:43 ::  نويسنده : amir angel